followtech followtech
203
BLOG

Ja i "piwnica". Znajdźmy lepsze rozwiązanie.

followtech followtech Rozmaitości Obserwuj notkę 145
Uważam, że mechanizm nosg w obecnej postaci nie jest dobry, gdyż zrzuca odpowiedzialność za skutki administracyjnego banowania (a tym do pewnego stopnia jest nosg) na blogerów.

Jednocześnie rozumiem i aprobuję chęć administracji do poprawiania jakości Salonu i eliminacji (choćby z widoku publicznego) treści trolopodonbnych i innych pyskówek.

Dlatego - pewnie w odróżnieniu od wielu sygnatariuszy listy Freemana - w dalszym ciągu wierzę w konieczność jakiegoś ograniczania Hyde-Parkowości salonu (w rozumieniu wszystko wolno). Takich miejsc w sieci nie brakuje i brakować nie będzie. Ale żeby Salon się liczył, musi się jednak jakoś wyróżniać.

Miałem napisać, że ze względu na odblokowanie Panny Wodzianny - której zablokowanie skłoniło mnie do "wymówienia posłuszeństwa liście" - cofam mój akces "do piwnicy" i wracam na pozycję obserwacyjną "na powierzchni". Wstrzymałem się bo na indeks trafił Jacek Jarecki, a teraz wstrzymuję się tym bardziej z powodu Freemana. To są osoby które znam i co do których - nawet jeśli miewają jakieś "wyskoki" - nie jestem w stanie zaakceptować etykietki trolla i zrównania z - choćby - ekonomistą grosikiem.

Ale jeśli na czarnej liście osób których dokonań nie mogę samodzielnie ocenić nie będzie, zamierzam ją znów zaakceptować wyrażając tym samym moje warunkowe poparcie dla administracji.


Jednocześnie staram się wymyślić, jak połączyć ową wodę z ogniem i znaleźć rozwiązanie które nie będzie tak kontrowersyjne, ale pozwoli na skuteczniejszą walkę z "onetyzacją" Salonu i skłoni blogerów do dbałość o jakość dyskusji. Może jeśli piwnica połączy siły to uda się znaleźć rozwiązanie kompromisowe i choćby bardziej akceptowalne. Na to, że Radek Krawczyk zaakceptuje bezwarunkowe "uwolnienie od cenzury" nie liczę.

Dlatego proponuję małą burzę mózgów na ten temat...

follow

PS.
Jako że dyskusje już się toczą postaram się zbierać poniżej linki do nich:
Aspiryna: Pacta conventa dla Salonu
Anna Mieszczanek: Igorze Janke, Radku Krawczyku – nie idźcie tą drogą!


PS2
Jako, że uznałem, że uczciwie będzie to konto traktować na równi z kontem follow to i tu odblokowałem listę nosg. Dlatego - jeśli ktoś uznaje pomysł burzy mózgów za jakośtam rozsądny - proszę o zalinkowanie w swoich notkach na temat tej afery tej notki...
followtech
O mnie followtech

Blog followa poświęcony nowemu salonowi. Uwaga, na to konto zaglądam b. rzadko, wiadomości proszę mi przesyłać na konto follow

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości