followtech followtech
912
BLOG

Salon25 v1.0.36 - działa z Firefox 4

followtech followtech Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Salon25 logoPo niewielkiej poprawce Salon25 powinien już znów działać z najnowszą wersją Firefoksa. Przepraszam wszystkich którzy musieli poczekać na poprawioną wersję, ale trochę jestem ostatnio zagoniony, a z różnych względów sam się jeszcze na Firefoksa 4 nie przesiadłem. Dziękuję, też za maile przynaglające - wiedza, że ktoś korzysta i że mu zależy działa zdecydowanie motywująco.

Standardowo komunikat o najnowszej aktualizacji powinien się pokazać po otwarciu Salonu24, lub można aktualizację wywołać ręcznie klikając na "Salon25" na samym dole strony. W Firefox 4, w którym poprzednia wersja Salonu25 nie działa, aktualizacji trzeba dokonać ręcznie, np. klikając tutaj: Salon25 (najnowsza wersja).

Oprócz poprawki dotyczącej samego Firefoksa, na nowe wydanie "załapało się" kilka innych zmian, które w kodzie były już od jakiegoś czasu. Szczegóły na stronie projetu: http://code.google.com/p/salon25/

follow

PS.
Właśnie się zorientowałem, że przy aktualizacji jest domyślnie włączona opcja "Lewa kolumna SG jako menu rozwijalne", która dosyć brutalnie zmiania wygląd SG, chowając lewą (szarą) kolumnę. Za moment jeszcze raz poprawie Salon25, tak aby ta opcja była domyślnie wyłączona - można będzie ją sobie zmienić ręcznie w menu kofiguracyjnym Salon25.

followtech
O mnie followtech

Blog followa poświęcony nowemu salonowi. Uwaga, na to konto zaglądam b. rzadko, wiadomości proszę mi przesyłać na konto follow

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości